31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Orhangazi Belediye Başkanı seçilen Bekir Aydın mazbatasını aldı.
31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Orhangazi Belediye Başkanı seçilen Bekir Aydın mazbatasını aldı.
Mazbatasını alan Başkan Aydın, "Mazbatamızı aldık. Rabbim mahcup eylemesin inşaallah..." ifadelerini kullandı.
📍Mazbatamızı aldık. Rabbim mahcup eylemesin inşaallah...#Orhangazi pic.twitter.com/mESsAJYkyO
-- Bekir Aydın 🇹🇷 (@bekiraydin016) April 5, 2024
Bursa Bölge, 2024.04.05 17:33