Orhaneli Lisesi'nin 50 yıl önce ki 20 mezunu dün Bursa'da bir araya gelerek kendilerini 1966-1973 yıllarında ortaokul ve lisede okutan Nebahat hocalarını 24 Kasım Öğretmenler Günü için Antalya'da ziyaret gerçekleştirdi.
Öğrencileri ile tek tek kucaklaşan Nebahat hoca sevinç ve gururu bir arada yaşayarak hem ağladı hem ağlattı.
Bu manzarayı gören Antalyalılar bu nasıl bir sevgi diyerek oluşan sevgi atmosferini şaşkın bakışlarla izledi.
Antalyalılar Orhanelili eski öğrencilerin 50 yıl sonra öğretmenlerine duydukları bu vefanın takdire şayan örnek bir davranış olduğu belirtildi.
Nebahat hoca daha sonra öğrencileri ile yaptığı tatlı sohbetin ardından, "Teşekkür ederim çocuklar beni çok sevindirdiniz çok duygulandım" diyerek öğrencilerine tek tek sarılıp öperek Bursa'ya yolcu etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.11.27 15:02