Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, Orduspor'un 105 milyon TL borçlu olduğunu hatırlatarak, "Eksi 29 puana kadar puan silinme cezası gelebilir. Kim bu işin sorumlusu" dedi.
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, Orduspor'a destek olmadığı, Güzelorduspor'un gelecekteki durumu ve Ordu Arena Stadyumu ile ilgili iddia ve tartışmalara ilişkin basın toplantısı düzenledi. Yeni Orduspor yönetiminin geçen günlerde kendisini ziyarete geldiğini, burada düşüncelerini yeni yönetimle de paylaştığını belirten Başkan Yılmaz, ziyarette geçen diyalogları şöyle anlattı:
"Geldiler nezaket ziyaretinde bulundular. Biz de arkadaşlarımıza başarılar diledik. Desteklerimizden dolayı teşekkür ettiler. Nihayet destek olduğumuzu hatırladılar. Biz tekrar destek olacağımızı söyledik. Şu anda bizim verdiğimiz rakamın onda birine yaklaşan kimse yok zaten. 1 milyon 380 bin TL'ye yaklaşan bir rakam söyleyin dedim 'Yok' dediler. O arkadaşlara sordum, bir yerde su veya kanalizasyon eksikliğini Yaşar Pamuk'a soruyor musunuz dedim, 'Yok' dediler. Dolayısıyla Orduspor ile ilgili şeyleri Büyükşehir Belediye Başkanına sormamanız lazım dedim. Çünkü Kulüp Başkanı ve yönetimi ortadadır. Onlar önce yapması gerekenleri yapsınlar, biz zaten üzerimize düşeni yapıyoruz. Bana 'Büyükşehir Belediye Başkanı Orduspor'a destek vermiyor derler' dediler. 'Kim der?' diye sordum arkadaşlara, 'Kamuoyu' dediler. 'Kamuoyu kim?' diye sordum, sustular. Kamuoyu sizsiniz (Kulüp yönetimi) dedim, sen düşün onu. Arkadaşlara sordum siz hiç '1 milyon 380 bin liraya yan yana gördünüz mü?' dedim. Yani takım kötü giderse siyasetçi kötü, iyi giderse en büyük başkan kulüp başkanı öyle mi?" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.09 16:29