Eski Timsah Onuralp Bitim, Amerika G Ligi'nde sergilediği başarılı performansla Chicago Bulls'un A takımına yükseldi.
Sezon başında Bursaspor'dan NBA takımı Chicago Bulls'a transfer olan Onuralp Bitim, G Ligi'ndeki başarılı performansıyla artık NBA ekibinin kadrosuna alındı.
ESKİ TİMSAH, GÜVEN VERDİ
Buna göre, Chicago Bulls, 25 yaşındaki forvet Onuralp Bitim'in sözleşmesini; iki taraflı kontrattan, standart NBA kontratına çevirerek kendisine olan güvenini gösterdi.
Dün oynanan Boston Celtics maçında kadroya da giren milli basketbolcumuzun, sezonun kalan bölümünde daha çok Chicago Bulls formasını giyeceği bildirildi.
Eski Timsah Onuralp Bitim, G-League takımıyla bu sezon 14,3 sayı ortalaması tutturdu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2024.02.23 20:57