Yaz transfer döneminde Bursaspor'dan NBA'e giden Onuralp Bitim, Chicago Bulls formasıyla ilk maçına çıktı.
24 yaşındaki milli forvet, sahada kaldığı 5 dakikaya 6 sayı sığdırdı.
İKİ ÜÇLÜKLE 6 SAYI ATTI
Milwaukee Bucks'ın 105-102 kazandığı hazırlık maçında son 5 dakika 25 saniyede oyuna giren Onuralp, parkede kaldığı bu sürede sergilediği oyunla dikkat çekti. Başarılı temsilci, ilk sınavında 6 sayı (2/2 üçlük, 0/1 ikilik) 1 ribaund ve 1 top kaybı ile oynadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.10.08 22:44