Milli basketbolcumuz, G-Lig'de 19 sayı atarak takımının en skorer 2. ismi oldu.
Sezon başında Bursaspor'dan NBA ekibi Chicago Bulls'a transfer olan Onuralp Bitim, G-League'de takımı Windy City Bulls'un Stokton Kings'e 114-104 yenildiği maçta, takımının en skorer ikinci oyuncusu oldu.
Bir maçta burnu kırıldığı için 3 hafta aradan sonra parkelere dönen 25 yaşındaki milli forvet Bitim, 19 sayı (5/9 üçlük, 2/5 ikilik), 4 ribaund, 1 asist, 2 top çalma ve 1 blok üretti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2024.01.06 13:13