Oyuncu Onur Tuna, önceki akşam Nişantaşı Reasürans Çarşısı'ndaydı
Sam adlı mekanda arkadaşıyla yemek yiyen Onur Tuna, sorular üzerine "Kendisi ile uzun zamandır görüşemedik. Biraz hasret giderdik. Kendisi sevdiğim bir arkadaşımdır" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2019.03.07 10:28