Bugün sağ ayağındaki ağrılar nedeniyle ameliyat olan Bursasporlu futbolcu Onur Atasayar sakatlığı ile ilgili açıklama yaptı.
Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada Atasayar, önceliğinin her zaman takımı yalnız bırakmamak olduğunu, fakat ağrılarının performansının önüne geçtiği için ameliyat olmak zorunda kaldığını ifade etti.
Onur Atasayar'ın yaptığı açıklama şu şekilde;
Verdiğimiz mücadelede takımımı yalnız bırakmamak her zaman en önemli önceliğim oldu. Bu doğrultuda bir süredir başa çıkmaya çalıştığım ağrılar eşliğinde antrenmanları ve müsabakaları sürdürsem de ağrıların şiddetinin artması sonucu bir operasyon geçirmek mecburiyetinde kaldım. Başarılı geçen operasyonun ardından rehabilitasyon sürecim başlamış olup birkaç hafta içinde saha çalışmalarına devam etmem planlanmaktadir.
Tüm iyi dilekleriniz ve mesajlarınız için teşekkürler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.28 19:34