Afyonkarahisar'da, tartıştıkları özel halk otobüsü şoförü Murat Sert'i yumruklayan 6 saldırgandan 2'si Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burhanettin Çoban'ı ziyaret ederek, yaşanan olaydan dolayı özür diledi.
Afyonkarahisar'da geçen 16 Ekim akşamı yol verme nedeniyle çıkan tartışma sırasında özel halk otobüsünün önünü otomobille kesen 6 kişi, kelebek diye tabir edilen açık camdan sürücü Murat Serti yumruklarken, otobüse de zarar verdi. Araç içi kameralara da yansıyan olayın ardından şoföre saldıranlardan ikisi Afyonkarahisar Belediye Başkanı AK Partili Burhanettin Çoban'ı ziyaret ederek, özür diledi ve pişman olduklarını söyledi.
DÜŞÜNMEDEN KIRICI HAREKETLERDE BULUNDUK
Daha önce başka bir özel halk otobüsü şoförüyle husumet yaşadıklarını belirten C.D., olayın yaşandığı gece de saldırdıkları Murat Sert'i husumetli oldukları şoför zannettiklerini söyledi. C.D., "Bir anlık sinirle düşünmeden kırıcı hareketlerde bulunduk. Aslında ne olursa olsun yaptığımızın yanlış olduğunun farkına vardık. Bu nedenle belediye başkanımızı ziyaret ederek özür diledim. Çok pişmanım, aflarına sığınıyorum" dedi.
Diğer yandan olayla ilgili 6 kişi hakkında adli tahkikatın sürdüğü bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.10.24 21:45