Osmaniye'de Hacı Ahmet C., tartıştığı kız kardeşi Şadiye ile eniştesi Yusuf Ö.'yü tabancayla öldürüp, intihar etti.
Olay, saat 08.00 sıralarında Sumbas ilçesi Gaffarlı köyü Şırnak Mahallesi'nde meydana geldi. Hacı Ahmet C., iddiaya göre daha önce anlaşmazlık yaşadığı kız kardeşi Şadiye Ö. ile eniştesi Yusuf Özerli'nin evinin önüne gelip, çift ile tartıştı. Tartışmanın büyümesi ile Hacı Ahmet C., tabanca ile çifte ateş açtı. Şüpheli kaçarken, ihbarla bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi. Çiftin hayatını kaybettiği belirlenirken, kaçan şüphelinin olay yerine yakın bölgede cesedi bulundu. Hacı Ahmet C.'nin kardeşi ile eniştesini öldürdükten sonra intihar ettiği tespit edildi.
Olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak: DHA
Güncel, 2024.05.22 09:33