Merdivenden düşüp omurga kemiğini kıran Zeynep Bastık, son sağlık durumu hakkında bilgi verdi. Ünlü şarkıcı, belindeki korseyi de çıkardığını belirtti.
Merdivenden düşüp omurga kemiğini kıran Zeynep Bastık, belindeki korseyi çıkardı.
Omurga kemiklerinden iki tanesi kırılan şarkıcı, ilk kez dışarı çıktı.
Son halini Instagram'dan paylaşan Bastık, "Sekizinci günüm. Korseyi ara ara çıkarmaya başladım. Günden güne daha iyi hissediyorum" diyerek, takipçilerini bilgilendirdi.
Dışarı da çıkan şarkıcı, aracın içinden fotoğraf paylaştı. Bastık, "Bir hava almayayım mı artık? Alayım" yazdı. Bir süre sahnelere çıkamayan şarkıcı, yılbaşı gecesi hayranlarıyla buluşacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2022.12.24 12:55