Şarkıcı Ferhat Göçer, barıştığı sevgilisi Ömür Gedik'i asla aldatmayacağını açıkladı.
Ortak basın açıklamasıyla 7 Mayıs'ta ilişkilerinin bittiğini duyuran Ömür Gedik ile Ferhat Göçer, ayrılığa sadece 13 gün dayanabilmişti. Kısa bir ayrılığın ardından barışan Ferhat Göçer ve Ömür Gedik, Bodrum'da aşk tazelemişti.
Ferhat Göçer, Hafta Sonu dergisine verdiği röportajda barıştığı sevgilisi Ömür Gedik ve ilişkisi hakkında samimi açıklamalarda bulundu. Göçer, "Ömür'ü asla aldatmam. Aldatırsam herkes yüzüme tükürsün" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.08.20 10:00