Bosna Hersek'in doğusundaki Srebrenitsa'nın, 11 Temmuz 1995'te Ratko Mladiç komutasındaki Sırp birlikler tarafından işgal edilmesinin ardından soykırımdan kaçanların orman yolunu kullanarak Tuzla kentine ulaşmak üzere geçtiği güzergahta geleneksel olarak düzenelenen 'ölüm yürüyüşü' tamamlandı.
İspanya, ABD, Suudi Arabistan, Hırvatistan, Almanya, Avusturya ve Avrupa'nın farklı ülkelerinden yürüyüşe katılanlar arasında yer alan bir grup Türk vatandaşı da 3 günlük uzun yürüyüşün ardından Potoçari Anıt Mezarlığı'na ulaşmalarının ardından, burada soykırım kurbanları için saygı duruşunda bulundu ve dua etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.07.11 07:13