Şike davası sanıklarıdan Olgun Peker, Beşiktaş'ta uğradığı silahlı saldırı sonucu yaralandı. Olay sonrası kaçan saldırganın yakalanması için inceleme başlatıldı.
ŞİŞLİ'deki bir gece kulübünde sol ayağından vurulan şike davası sanıklarından eski Giresunspor Başkanı Olgun Peker ilk ifadesinde kendisini kimin vurduğunu görmediğini söylemişti. Olgun Peker dün gece ifadesini değiştirdi ve kendisini Onur Özbizerdik'in kurşunladığını söyledi.
Polis mekanın güvenlik kamerası kayıtlarından da saldırıyı Onur Özbizerdik'in yaptığını tespit etti. Bir zamanların ünlü kabadayılarından Dündar Kılıç'ın torunu Onur Özbizerdik yapılan tüm aramalara rağmen kayıp.
DÜN SALDIRIYA UĞRAŞMIŞTI
Olgun Peker ve Onur Özbizerdik, dün gece saat 22.45 sıralarında, gece kulübü Cahide'nin girişinde karşılaştı. Aralarında bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı. Onur Özbizerdik tabancasını çıkartarak Olgun Peker'i sol bacağından vurdu. Onur Özbizerdik ve yanındaki kişiler otomobille kaçtı. Olgun Peker hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Soruşturmayı yürüten Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği'ne bağlı ekipler, hastaneye giderek Olgun Peker'le görüştü. Olgun Peker, polise, "Bana kimin ateş ettiğini görmedim, bilmiyorum" dedi. Olgun Peker'in hastanede tedavisi devam ederken polis görgü tanıklarına yöneldi. Görgü tanıkları, Onur Özbizerdik ile Olgun Peker'in kulüp girişinde kısa bir süre tartıştıklarını ve Özbizerdik'in tartışma sürerken silahını çıkartarak Olgun Peker'e ateş ettiğini gördüklerini söyledi. Olgun Peker, sabah saatlerinde hastanede alınan resmi ifadesinde, "Beni Onur Özbizerdik vurdu" dedi. Polis, dün geceden beri yaptığı aramalarda Onur Özbizerdik'in izine rastlayamadı. Olay sırasında Olgun Peker'in yanında eski futbolcu Mateja Kezman'ın da bulunduğu iddia edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.04.06 09:39