Olcay Şahan ile siyah-beyazlı taraftarların arasındaki buzlar eridi.
Beşiktaş'ın Orduspor ile oynadığı karşılaşma öncesinde İnönü Stadı'nda siyah-beyazlı futbolcu Olcay Şahan ile taraftarlar arasında barış sağlandı.
Taraftarlar ayrıca, Medical Park Antalyaspor maçında attığı gol sonrası yaptığı hareket nedeniyle futbolcu Olcay Şahan'ı da ismi anons edildiğinde ıslıkladı.
Takımlar sahaya çıktığında da protestolarını sürdüren taraftarlar, "Olcay gelecek özür dileyecek" diye tezahürat yaptı. Bunun üzerine Olcay da tribünleri selamlayıp özür dileyince taraftarlardan alkış aldı.
Kapalı tribünde bulunan siyah-beyazlı taraftarlar maç öncesi oyuncular ısınırken, "Formanın hakkını vermiyorsunuz" ve "Bu forma kutsaldır, nasip olmaz herkese" diye bir süre tezahüratta bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.27 20:58