Trabzonspor Genel Sekreteri Kemal Ertürk, Fenerbahçe maçı sonrası çıkan olaylar sebebiyle tutuklu bulunan 4 taraftardan ikisinin serbest bırakıldığını açıkladı.
Trabzonspor Genel Sekreteri Kemal Ertürk, tutuklu bulunan 4 Trabzonspor taraftarından ikisinin serbest bırakıldığını açıkladı.
Genel Sekreteri Kemal Ertürk, gece yarısı iki taraftarın tahliye edildiğini belirterek, "Haksız tutuklu bulunan diğer iki taraftarımız için de hukuk mücadelemiz sürecek" dedi.
Kaynak: HÜRRİYET
Spor, 2024.04.04 00:30