Beşiktaş-Orduspor maçında yaşanan dayak skandalının ardından gözaltına alınan şahıs "Küfür ettiği için vurdum" dedi.
Beşiktaş'ın dün akşam İnönü Stadı'nda Orduspor ile oynadığı maçta akılamaz bir olay yaşanmıştı. Protokol tribününden inen şahıslar, katlanır copla Beşiktaş yönetimi ve Samet Aybaba'yı istifaya çağıran taraftarı dövmüştü.
GÖZALTINA ALINDI
Beşiktaş İnönü Stadı'ndaki saldırıyı gerçekleştiren Rauf B.'nin olayın ardından polis tarafından gözaltına alındığı belirlendi. Rauf B., Beşiktaş İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde verdiği ifadesinde 'Kulübün davetlisi olarak protokol tribününe geldik. Şahıs Samet hocaya küfür ediyordu. Uyardım. Bana da küfür edince yerde bulduğum cisimle vurdum" dedi. Rauf B. ifadesinin ardından savcılık talimatıyla serbest kaldı. Rauf B'ye 1 yıl futbol müsabakalarına men cezası verildi. Rauf B.'nin adı Kelebek operasyonunda Sedat Peker ile ilgili polisin hazırladığı raporda şebeke yapılanmasında 'mali işler' sorumlusu olarak geçmişti.
ŞİKAYETÇİYİM
Beşiktaş Emniyet Müdürlüğü'nde darp edilen taraftar da ifade verdi. Dayak yiyen taraftar ifadesinde şikayetçi olduğunu belirterek, "Bir anda yanıma gelip elindeki cisimle saldırmaya başladı. Ne olduğunu anlayamadım. Şikayetçiyim" dedi.
TWİTTER'DA YILDIRIM'A KÜFÜR ETMİŞ
Rauf B.'nin sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan da Aziz Yıldırım'a küfürlü sözler sarfettiği ortaya çıktı.
AKŞAM
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.28 18:48