Rize'de gerçekleşen Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Sabiha Köstem Ortaokulu öğrencileri birincilik elde etti.
Rize'de gerçekleşen Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Sabiha Köstem Ortaokulu öğrencileri birincilik elde etti.
Öğrencilerin başarısını kutlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın;
"Sabiha Köstem Ortaokulu'muzun başarılı öğrencilerini kutluyorum Rize'de katıldıkları Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'ndan birincilikle döndüler ve kupa heyecanını birlikte yaşadık. Çocuklarımızla, gençlerimizle sporun kenti Osmangazi'yi hep birlikte oluşturacağız" ifadesinde bulundu.
Bursa Bölge, 2024.05.21 14:26