Bursa Valiliğince Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda "Okullar Hayat Olsun" projesi kapsamında uygulamaya konulan "Eğitim, Sağlık ve Spor Bursa'da Hayat Oluyor" projesi tüm hızıyla devam ediyor. Proje çerçevesinde organize edilen Valilik Kupası voleybol turnuvası başladı.
Proje kapsamında Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde öğretmenler arası Valilik Kupası voleybol turnuvası başladı. İpekcilik İmam Hatip Lisesinde gerçekleştirilen açılış müsabakası İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mustafa Bilici'nin düdüğü ile başladı. Açılışta karşılaşan Ahmet Erdem Anadolu Lisesi ile Necatibey Kız Meslek Lisesi kıyasıya mücadele etti. Seyredenlerin büyük heyecan yaşadığı açılış müsabakası Ahmet Erdem Anadolu Lisesinin 2-0 galibiyetiyle sonuçlandı.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan "Okullar Hayat Olsun" projesi kapsamında gerçekleştirilen Valilik Kupası voleybol turnuvası Mayıs ayının sonuna kadar devam edecek. İlk ve ortaokullar ile liselerin katıldığı turnuvada müsabakalar İpekçilik Anadolu İmam Hatip Lisesi, BTSO Celal Sönmez Spor Lisesi ve Süleyman Çelebi Lisesinde gerçekleştirilecek. Yaklaşık 100 ekibin katıldığı turnuvada yaklaşık olarak 1000 sporcu mücadele edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.10 09:32