Bursa'da lise öğrencileri, öğretmenleriyle birlikte okul bahçesine meyve fidanı dikti.
BTSO Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi öğrencileri, "Senin de dikili bir ağacın olsun" kampansayı dahilinde öğretmenleriyle birlikte fidan dikti. 41 meyve fidanını toprakla buluşturan gençler, kendilerinden sonra gelecek öğrencilere unutulmaz bir hediye bırakmanın mutluluğunu yaşadı.
Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nadir Al, ağaç sevgisinin önemine işaret ederek, "Öğrencilerimiz ileride diktikleri ağaçların meyve verdiğini görecek ve bunu ömürlerinin sonuna kadar unutamayacaklar" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.09 12:36