Bursa'da Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz dün akşam Zeynel Abidin Camii'nde kıldığı teravih namazının ardından vatandaşlarla bir araya geldi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz dün akşam Siteler Mahallesinde bulunan Zeynel Abidin Camii'nde teravih namazı kıldı.
Başkan Yılmaz namazın ardından her yaştan vatandaşla bir araya gelerek muhabbet etti.
Teravih namazı sonrası gençlerimizle ve büyüklerimizle bir araya gelerek muhabbet ettik.
📍 Siteler Mahallesi - Zeynel Abidin Camii pic.twitter.com/dMCJuD8ihS
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.22 08:36