Yıldırım Belediye Başkanı, Oktay Yılmaz sosyal medya hesabında sandıklarda görev yapacak insanlarla bilgilendirme ve değerlendirme toplantısında bir araya geldiğini paylaştı.
Yıldırım Belediye Başkanı, Oktay Yılmaz sosyal medya hesabında sandıklarda görev yapacak insanlarla bilgilendirme ve değerlendirme toplantısında bir araya geldiğini paylaştı.
Yıldırım Belediye Başkanı, Oktay Yılmaz'ın sosyal medya paylaşımı ise şöyle;
Sandıklarda görev yapacak kardeşlerimizle bilgilendirme ve değerlendirme toplantısında bir araya geldik. Sandık demokrasinin kalbi, milli iradenin tecelligâhıdır. 31 Mart'ta sandıklarımıza sahip çıkacak, #GercekBelediyecilik ile çalışmalarımıza devam edeceğiz.
Sandıklarda görev yapacak kardeşlerimizle bilgilendirme ve değerlendirme toplantısında bir araya geldik.
Sandık demokrasinin kalbi, milli iradenin tecelligâhıdır. 31 Mart'ta sandıklarımıza sahip çıkacak, #GercekBelediyecilik ile çalışmalarımıza devam edeceğiz. pic.twitter.com/2AlucHy83l
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.23 09:40