Ekranların ve sahnelerin sevilen ismi Oğuzhan Koç, önceki gün Zorlu Alışveriş Merkezi'nde objektiflere yansıdı.
Hell Sweetie'den çikolata ve şekerleme alan yakışıklı popçu, kendine yöneltilen sorulara şöyle cevap verdi:
"Yapımcım Samsun Demir, ile birlikte gün içerisinde bir toplantı yaptık. Yeni single parçasını sevgililer gününden önce piyasaya çıkartmayı düşünüyorum. Önümüzdeki hafta içi klibini çekeceğiz. Parçanın adı 'Beni İyi Sanıyorlar' parçanın adını da ilk defa şimdi söyledim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.01.30 08:43