Boluspor Teknik Direktörü Oğuz Çetin, Ankaragücü maçının ardından görevinden istifa etti.
Ankaragücü deplasmanında alınan 1-0'lık mağlubiyetin ardından basın toplantısı yapan Boluspor Teknik Direktörü Oğuz Çetin istifa ettiğini açıkladı. Açıklamanın ardından Boluspor kulübünden henüz resmi bir açıklama gelmedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.23 11:41