İstanbul Üniversitesi'nde IŞİD nedeniyle iki karşıt grup arasında çıkan kavgaya polis müdahale etti. Beyazıt Meydanı'nda düzenlenen IŞİD protestosuna izin vermeyen polis, öğrencileri gözaltına aldı.
İstanbul Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi'nde geçen hafta yaşanan olaylar nedeniyle, polis ekipleri sabah saatlerinde okul önünde güvenlik önlemi aldı.
Üniversitede iki grubun karşı karşıya geldiği bilgisini alan çevik kuvvet polisi, üniversiteye girdi.
Irak Şam İslam Devleti'nin (IŞİD) Kobani'ye saldırılarını protesto etmek isteyen öğrencilerle karşıt görüşlü bir grup arasındaki satırlı-sopalı kavgasına çevik kuvvet ekipleri müdahale etti.
Olayla ilgili olarak 26 öğrenci gözaltına alındı. Çok sayıda sopa, bıçak ve satır bulundu.
Gözaltına alınan öğrenciler sorgulanmak üzere Beyazıt Polis Merkezi'ne götürüldü.
BEYAZIT MEYDANI KARIŞTI
Öte yandan, öğleden sonra Beyazıt Meydanı'nda toplanan bir grup öğrenci, IŞİD'in Kobani'ye yönelik saldırılarını protesto etmek istedi.
Grubun etrafını çevreleyen çevik kuvvet polisi açıklama yapılmasına izin vermedi.
Polis ekipleri, öğrencilerin pankart açmak istemesi üzerine müdahale etti. Bu sırada öğrenciler ile polis arasında arbede yaşandı.
Yaka paça gözaltına alınan öğrenciler, polis nezaretinde otobüse bindirildi.
Polisle öğrenciler arasındaki arbede otobüste de devam etti.
Gözaltına alınan öğrenciler, daha sonra karakola götürüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.10.13 17:53