O Ses Türkiye 2015'in şampiyonu Emre Sertkaya, Renkli Sayfalar programına konuk oldu ve çok merak edilen ödülün alınmadığını açıkladı.
O Ses Türkiye 2015'in şampiyonu Emre Sertkaya, Renkli Sayfalar programına konuk oldu ve çok merak edilen ödülün alınmadığını açıklayarak şunları söyledi: *Gökhan abi ve Hakan abi beni hiç bırakmadı. Yarışmaya katılmamdaki en büyük etkenlerden biri onları tanıma isteğimdi. *Yarışmada para ödülü yok. Bir araba, single, bir de televiAraba da yurt dışındaymış zaten. O da henüz gelmedi. *Benim yeşil bir montum vardı. Onu çok severdim. Devrimci gibi davrandılar. Sonra kazağıma. O kazağı ateistler giyerdi falan bana mantıklı gelmiyor. Bu kutuplaşmaya gerek yok bence.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.03.04 11:13