Çevre ve Şehircilik Bakanı Bakanı Erdoğan Bayraktar "ODTÜ planlarını onayladık. Hayırlı olsun" dedi.
Bakan Bayraktar, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "ODTÜ planlarını onayladık. Hayırlı olsun" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.09.30 14:25