İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü, Obeziteyi Önleme ve Kontrol Programı'nı okullara taşıyor.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Ege Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu'yla protokol imzalayan kurum, ilköğretim 1. sınıf öğretmenlerine beslenme konusunda eğitim verecek. Programın ikinci aşamasında ise öğretmenler aracılığıyla öğrencilerin boy ve kilo bilgileri toplanacak. Boy uzama ve kilo alış hızları takip edilerek; obezite riski taşıyan ve obez olanlar zayıflama merkezlerine yönlendirilecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Sağlık, 2013.09.27 07:19