O Ses Türkiye'de elemeler devam ederken programda sürpriz bir isim sahneye çıktı. Geçen yılın şampiyonu Mustafa Bozkurt konuk olarak yarışmaya katıldı.
Yarışmaya konuk olarak katılan Mustafa Bozkurt yeni albümünden bir şarkı seslendirdi. Neşeli halleri gözlerden kaçmayan Bozkurt yeni jüri üyesi Gökhan'a sarılması izleyenleri güldürdü.
O Ses yarışmasından 'evim' diye bahseden Mustafa Bozkurt, albüm çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini ve yeni yıldan önce çıkmasını planladıklarını sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Medya, 2013.12.10 09:57