Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından kamulaştırılan iskele meydanındaki 7 katlı 12 daire ve 4 dükkânlı ikinci binanın da yıkımı tamamlandı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Gemlik Belediye Başkan Yardımcıları Vedat Büyükgölcigezli ve Ahmet Avcı'nın yanı sıra Ak Parti İlçe Başkanı Necdet Yılmaz, Belediye Meclis üyeleri, muhtarlar ve Kumlalılar'ın katıldığı törende üç yıl içinde meydanın ortasındaki atıl durumda kalan ikinci bina da yıkılmış oldu.
Törenin açış konuşmasını yapan Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Merkezi Hükümet, Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Gemlik Belediyesi olarak ilçenin her mahalle ve sokağına hizmet götürmeyi, yatırım yapmayı sürdürdüklerini kaydetti. Kumla'nın Bursa'nın denize açılan kapısı olduğunu vurgulayan Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Kumla alt yapısının baştan sona değişeceğini ve modern hale getirileceğini açıkladı. EPDK'dan Kumla'ya Doğalgaz izninin de alındığını müjdeleyen Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Büyük Kumla Barajı, Kanal Kumla Projesi, Kumla Yat Limanı, Plaj ve Sahil düzenlemeleri gibi projelerle ilçenin turistik mahallesinin çehresinin değişip, marka değerinin yükseleceğini vurguladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'de konuşmasında Gemlik'i Bursa'nın vizyon ilçesi olarak tanıtarak, Bursa'yı tüm ilçeleriyle birlikte daha yaşanabilir, marka değeri bir kent haline getirmek için gece gündüz çalıştıklarını söyledi. Bursa'nın her alanda gelişip kalkınması için Belediyeler ile işbirliği içinde çalıştıklarını, proje üretip yatırım yaptıklarını hatırlatan Recep Altepe, "Bursa kendi ilini en çok seven insanların olduğu bir kenttir. Çocuklarının ve torunlarının ileride bu kentte yaşaması için en çok isteğin Bursa'da çıktığını söylemek istiyorum. Bu nedenle bizlere düşen görev daha yaşanabilir, modern ve cazibe merkezi kent yapmaktır. Bu bizi teşvik etmektedir. Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz'ın da dediği gibi Denize açılan turistik tatil mahallemiz Kumla'da bu hizmet ve yatırımlardan hak ettiği ölçüde daha fazla yararlanacaktır. Kumla Meydanını da sizler için açıyoruz, güzelleştiriyoruz. Kumla'nın çehresini değiştireceğiz" dedi. Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak Kırsal Kalkınma Daire Başkanlığını da oluşturduklarını anlatan Recep Altepe, tarımsal sorunlar konusunda da daha aktif ve yatırıma dönük bir belediyecilik yapacakları müjdesini verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.10.14 15:21