Resmi ziyaret sebebiyle bulunduğu Özbekistan'da bulunan TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş Bağımsızlık Anıtı'na çelenk bıraktı.
Kurtulmuş açıklamasında "Özbekistan programımıza, parlamento heyetimizle birlikte dostumuz ve kardeşimiz Özbekistan'ın binlerce yıllık tarihini simgeleyen Bağımsızlık Anıtı'na çelenk bırakarak başladık" dedi.
Kaynak: DHA
Güncel, 2024.05.22 13:09