TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Batı Trakya Türk toplumunun lideri Dr. Sadık Ahmet'in vefatının 29. yılı nedeniyle bir mesaj yayımladı.
Kurtulmuş, sosyal medya hesabından paylaştığı mesajda, şu ifadelere yer verdi:
"Batı Trakya Türkleri davasının yılmaz savunucusu Dr. Sadık Ahmet'i vefatının seneidevriyesinde rahmetle anıyorum. Onun cesur duruşu ve mirası, gelecek nesillere her daim ilham kaynağı olacak ve gönüllerimizde yaşamaya devam edecektir. Ruhu şad olsun."
Batı Trakya Türkleri davasının yılmaz savunucusu, Dr. Sadık Ahmet'i vefatının sene-i devriyesinde rahmetle anıyorum.
Onun cesur duruşu ve mirası, gelecek nesillere her daim ilham kaynağı olacak ve gönüllerimizde yaşamaya devam edecektir.
Ruhu şâd olsun. pic.twitter.com/tsJohHp3DT
Kaynak: AA
Güncel, 2024.07.24 18:46