Dün gece saat 23.00 itibariyle yağmaya başlayan kar, ilerleyen saatlerde etkisini göstermeye başladı. Kar yağışını gören vatandaşlar, "Biz havaların ısınması ile soba derdinden kurtulduk derken, 1 Nisan, son dakikalarında bize şakasını yaptı" dedi. Karın yağmasına ise en çok çocuklar sevindi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.04.02 09:31