Nilüfer Belediyesi 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nda tıpkı Cumhuriyet Bayramlarında olduğu gibi dev bir yürüyüş organize ediyor.
"19 Mayıs'ta saat 19.00'da gençler gelecek için yürüyor" sloganıyla organize edilen etkinlik için tüm Bursalılara çağrıda bulunan Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, "19 Mayıs'ı Atatürk gençliğine yakışır şekilde kutlayacağız. O gün tüm yurttaşlarımızı Nilüfer'de omuz omuza yürümeye çağırıyorum. Bayrağını alan gelsin" dedi.
19 Mayıs Cumartesi günü saat 19.00'da Fatih Sultan Mehmet Bulvarı'nda Nilüfer Kent Konseyi önünden başlayacak olan yürüyüş Çevre İl Müdürlüğü yanındaki alanda sona erecek. Burada yapılacak kutlama konuşmalarının ardından saat 20.00'de konserler başlayacak.
Gece geç saatlere kadar sürmesi beklenen 19 Mayıs kutlama konserlerinde sevilen grup Bulutsuzluk Özlemi, Aylin Aslım ve Grup Angora sahne alacak.
Atatürk'ün Türk gençliğine armağan ettiği 19 Mayıs'ı anlamına yaraşır şekilde kutlayacaklarını vurgulayan Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, "Biz birinci vazifemizi hiçbir zaman unutmadık. Bizim gibi vazifesini unutmayanları, Atatürk devrimlerinin izinde olan herkesi yürüyüşe davet ediyoruz. Tüm Bursalılara sesleniyoruz, bayrağını alan gelsin. 19 Mayıs'ı omuz omuza kutlayalım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.05.16 13:25