Erkekler Hentbol Süper Lig takımlarından Nilüfer Belediyespor, yeni sezon hazırlıklarına başladı.
Bursa temsilcisi, antrenör Fatih Işık yönetiminde sezonun ilk çalışmasında Botanik Park'ta kros yaptı.
Mavi-yeşil-beyazlı takım, 1 Ağustos'a kadar kondisyon çalışmaları üzerinde duracak.
Fatih Işık, yaptığı açıklamada, ligde yeni sezondaBursa'yı en iyi şekilde temsil etmek istediklerini söyledi.
Hazırlıklara 19 oyuncuyla yaptıkları kros çalışmasıyla başladıklarını belirten Işık, "Ağustos ayı başında milli takımlarda bulunan 3 yabancı oyuncumuz da kampa katılacak. Genç bir ekibiz. Kamp ve katılacağımız turnuvalar sonunda kadromuz 18'e düşecek. Hedefimiz üst sıralara oynamak." diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.27 18:10