Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem, 'Nilüfer Belediyesi sınıfta kalmıştır' adı altında dağıtılan broşürlerin ardından Led ekran panoları hakkında yeni bir açıklama daha yaptı.
Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem, Büyükşehir Belediyesi tarafından Nilüfer'e ait 16 adet LED ekranın sökülmesihakkında Belediye Binasında basın açıklaması gerçekleştirmişti.
Başkan Erdem sosyal medya hesabında konuya dair yeni bir açıklama yaptı.
Turgay Erdem, X hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
"Gölge etme başka ihsan istemez. Bursa Büyüksehir - Alinur Aktaş
Cumartesi gecesi bir sabaha karşı operasyonu ile sadece kamuoyunu bilgilendirme amaçlı kullandığımız led ekranlarımız kasıtlı bir şekilde kamu malına zarar verilerek kaldırılmıştır. Nilüferlilerin katkıları ile yaptığımız ve 15 senedir kullandığımız led ekranlarımızın çifte standart içeren bir uygulamayla kaldırılması kabul edilemez. Ticari amaç ile kullanılan bütün led ekranlar olduğu gibi yerlerinde dururken kurumumuza ait kamu kaynakları ile yapılmış olan led ekranların kamu imkanları kullanılarak ve kamu malına zarar verilerek kaldırılması ancak art niyetle açıklanabilir. Konu ile ilgili bütün hukuki süreçleri yürütüp Nilüferlilerin heba olan vergilerinin peşine düşeceğiz. Nilüfer'in hizmetlerin kamuoyuna aktarıldığı ekranlara tahammül edemeyenlerin, aynı noktalarda ticari olarak da kullandırdığı ekranlarda kendi siyasi reklamlarını yapmaktan geri durmadıklarını da halkımızın dikkatine sunuyoruz. Kent estetiğini dillerinden düşürmeyenlerin o sözcüklerden ne anladığını görmeniz için Şehreküstü Meydanı'na gidip kafanızı kaldırmanız yeterli olacaktır".
Gölge etme başka ihsan istemez. @bursabuyuksehir @Alinuraktas70
Cumartesi gecesi bir sabaha karşı operasyonu ile sadece kamuoyunu bilgilendirme amaçlı kullandığımız led ekranlarımız kasıtlı bir şekilde kamu malına zarar verilerek kaldırılmıştır. Nilüferlilerin katkıları ile... pic.twitter.com/hTSLMQpLqY
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.01.03 17:30