Nijerya'nın kuzeydoğusunda militanlar ve polis arasındaki çatışmada 25 kişi öldü
Nijerya'nın kuzeydoğusunda militanlar ve polis arasındaki çatışmalarda 25 kişi öldü.
Polis, dün sabaha karşı Gaşua kentinde silahlı Boko Haram üyelerinin karakola saldırdığını, çıkan çatışmada 5 polis ve 20 militanın öldürüldüğünü belirtti.
Bu arada, militanların dün bir bankaya da saldırdığı, buradan 44 bin avro çaldığı bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.04.26 16:44