Nijerya'da silahlı grup ve polis arasındaki çatışmada 25 kişi öldü
Nijerya'nın kuzeydoğusunda silahlı grup ile polis arasında çıkan çatışmalarda 25 kişi hayatını kaybetti.
Polis, dün sabaha karşı Gaşua kentinde silahlı Boko Haram üyelerinin karakola saldırdığını, çıkan çatışmada 5 polis ve 20 silahlı grup üyesinin öldürüldüğünü belirtti.
Bu arada, silahlı grp üyelerinin dün bir bankaya da saldırdığı, buradan 44 bin avro çaldığı bildirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2013.04.26 22:40