Galatasaray'ın Sivasspor karşısındaki ilk 11'ini beğenmeyen Nihat Doğan, teknik direktör Mancini'ye ateş püskürdü.
Teknik direktör Roberto Mancini'ye ağır eleştirilerden bulunan ünlü şarkıcı Nihat Doğan, "Sol açığa Riera'yı koyup Amrabat'i kesen adama, değil Galatasaray, Bank Asya'dan (PTT 1. Lig) takım verirsem şerefsizim. Ayıptır, günahtır be kardeşim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.11.23 18:59