Tarihinin en kötü sezonlarından birini yaşayan Newcastle United'ın sahibi Mike Ashley, takımın sportif ve mali açıdan düştüğü kötü durumun sorumlusu olmadığını belirtti. Öfkeli taraftarlara aynı sertlikte cevap veren Ashley'in sözleri, gerilimi hayli tırmandıracağa benziyor: "Daha fazla para için kapımda yalvarmayın!"
Premier Lig'de sıkıntılı günler geçiren Newcastle United'ın sahibi Mike Ashley, kulüp kasasındaki paranın neredeyse tükendiğini belirterek sorumluluğun kendisine ait olmadığını söyledi.
Eurosport'un haberine göre, son 2 transfer döneminde oyuncu bonservislerine yaklaşık 80 milyon sterlin harcadıklarını vurgulayan Ashley, yatırımlarının karşılığında bu sezon takımdan başarı beklediklerini ancak bunun gerçekleşmediğini dile getirdi.
Kendisinin sadece yönetim kurulunu seçtiğini ve bunun dışında takıma herhangi bir etkisinin bulunmadığını ifade eden Newcastle patronu, öfkeli taraftarlara mesaj göndererek, "Daha fazla para için kapımda yalvarmayın, kulüp kasasının boşalmasının sorumlusu ben değilim" diye konuştu.
Ashley, 2007 yılında 134 milyon sterlin bedelle kulübü satın aldığı için pişman olduğunu da itiraf etti. 51 yaşındaki iş adamı, "Newcastle'a yardım etmek ve kulübü daha iyi hâle getirmek istemiştim. Ancak bugünkü duruma baktığımızda umduğum etkiyi yarattığım söylenemez" ifadelerini kullandı.
Sezon başında Gerginio Wijnaldum, Aleksandar Mitrovic gibi isimleri transfer eden Newcastle United, devre arasında Andros Townsend ve Jonjo Shelvey gibi önemli oyuncuları kadrosuna katmasına rağmen Premier Lig'de 19. sırada bulunuyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.23 14:15