Türk sinemasının usta isimlerinden Nebahat Çehre, önceki gün Zorlu Alışveriş Merkezi'nde görüntülendi.
Pandemi sürecinin hala devam etmesinden dolayı tedbirlere sıkı sıkı uyduğunu dile getiren Nebahat Çehre, "Uzun zamandır evden çıkmıyordum. Gerçekten bir işim ya da ihtiyacım varsa dışarıda çıkıyorum. Uzun bir aranın ardından bugün ilk defa arkadaşlarımla bir araya gelmek için dışarı çıktım" açıklamasında bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.07.26 01:49