Nazilli Belediyespor'da 2 futbolcu daha kadro dışı bırakıldı.
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor Başkanı Hilmi Volaka, yönetim kurulunun toplantısında, iki futbolcunun daha kadro dışı bırakılmasına karar verildiğini açıkladı.
Kulübün menfaatleri doğrultusunda hareket ettiklerini belirten Volaka, daha önce kaleci Hakan Cambazoğlu ile Kemal Okyay'ın kadro dışı bırakıldığını, son toplantıda alınan kararla bu isimlere Hasan Demir ve Gökhan Çakır'ın da eklendiğini söyledi.
Sezon başında belirledikleri hedefe ulaşabilmek için daha güçlü bir ekip oluşturma amacıyla dış transfer görüşmelerini sürdürdüklerini bildiren Volaka, "Şu anda sezon başında belirlediğimiz hedefimizden bir sapma yok. Sezon başında belirlediğimiz üst lige yükselme mücadelemize devam edeceğiz. Takımımız 4 Ocak'tan itibaren Antalya'da 15 gün sürecek olan kampa girecek" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.02 14:16