TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta orta sırılarda yer alan Nazilli Belediyespor'da futbolcular kazandı. Oyuncular, kendilerine verilen sözlerin tutulmadığını gerekçe göstererek idmana çıkmama kararını aldı.
Resmi sosyal medya sayfalarının açıklamalarını yapan futbolcular, "Sezonun başlangıcından itibaren birçok sorunu kendi içimizde çözmeye çalıştık. Biz futbolcular takım bütünlüğünün bozulmaması hem de Nazilli Belediyespor'un yaşaması adına bir gösteri sergiledik. Ancak gerçekleşmelerin gerçekleşmemesi ile süreç dayanılmaz bir artış ortaya çıktı. Kırşehir FK maçı öncesi takıma zarar vermemek adına idmanlara çıkmama kararımızı maç boyunca ertelemiş bulunmaktayız. Kırşehir maçı sonrasında bu terk edilmişlik ve yalnızlık devam ederse, önümüzdeki haftadan itibaren antrenmanlara çıkmama kararının süresine dahil edilmeniz" kullanıldı.
Kaynak: DHA
Spor, 2024.02.22 11:34