Nani ve Robin van Persie UEFA'nın resmi sitesinde taraftarların sorularını yanıtladılar. Türk mutfağı ve İstanbul trafiği başlıca konulardı.
Fenerbahçe'nin bu sezon Avrupa Ligi'nde nereye kadar ilerleyebileceği hakkında konuşan Nani,
''UEFA Avrupa Ligi'nde bu noktaya ulaşmak için, motivasyona ihtiyacınız var. Gayet iyi bir iş çıkardığımızı düşünüyorum, belki birçok insan bu seviyede iyi bir iş çıkarmamızı beklemiyordu. İyi futbol oynayabileceğimizi ve iyi takımları yenebileceğimizi kanıtladık. Şimdi iyi bir stratejiye sahip olup, kaznamak için elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız. Ne kadar uzağa gidebileceğimizi göreceğiz'' dedi ve Türk mutfağı hakkında düşüncelerini dile getirdi,
''En sevdiğim yemekler döner ve pilav. Gittiğiniz her yerde çok iyi pilav yapıyorlar. Benim ülkemde yediğiniz her yemeğin yanında pilav olur ve burada da aynı şeyin olması iyi''
van Persie ise en sevdiği yemeğin ismini hatırlamakta güçlük çekerek kulüp tercümanından yardım istedi, ''Deniz, yardımına ihtiyacımız var. Maçlardan sonra yediğimiz şeyin adı ne? Ekmek ve köfte? Köfte dürüm? Aa evet... Döner kebap!''
Trafik kâbusu
İki yıldıza İstanbul'da yaşamanın en iyi yanı sorulduğunda ise Robin van Persie aşırı trafiğe mesaj yolladı, ''Trafik insanları rahatlatıyor, herkes kurallara uyuyor ve kimse sizi sağlamıyor!'' Nani ise trafik konusunda iyimser yaklaştı,
''Açıkçası trafiği seviyorum çünkü ne isterseniz yapabiliyorsunuz! Herkes birbirini sağlayabiliyor! Ama ciddi olmak gerekirse hava müthiş. Herkes iyi havayı sever. Eğer bugünkü gibi iyi bir havaya sahipseniz herkes mutludur.''
van Persie de bu konuda taıkm arkadaşını destekledi, ''Tıpkı Manchester'daki gibi! Değil mi? Şu anda İngiltere'de kar mı yağıyor?''
Nani taraftarı unutmadı
Nani taraftarların desteğini de sözlerine eklemeyi ihmal etmedi, ''İstanbul güzel bir şehir, buradan keyif alabilirsiniz. Ve taraftarlar... Çok iyiler ve tutkularını acayip yansııtıp, sizi sevdiklerini gösteriyorlar. Evinize gittiğinizde mutlu olabilirsiniz.''
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.08 16:40