Fenerbahçe'nin yeni transferi Nani, basındaki eleştiriler sonrasında isyan bayrağını çekti.
Fenerbahçe'nin yıldız oyuncusu Luis Nani, çok kısa sürede ağır şekilde eleştirilmeye başlandığını düşünüyor.
Fotomaç'ın haberine göre; teknik direktörü Vitor Pereira'ya içini döken Nani, "Henüz iki maç oldu. Gelirken bizi omuzlara alanlar iki maç sonra asmaya başladı. Türkiye'nin bir futbol ülkesi olduğunu biliyordum ama bu kadar aceleci olduklarını düşünmemiştim." dedi.
Daha önce benzer bir dönemden geçen Diego ise "Bunlar normal şeyler. Taraftar hep galibiyet ister. Biz yeni bir takımız, düzeleceğiz." diyerek takım arkadaşına moral verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.10 10:53