Son 3 maçtır forvet arkası oynayan Portekizli Nani, bu değişimden çok memnun.
SEZON başından bu yana teknik direktör Vitor Pereira'nın ya sağ ya da sol kanatta şans verdiği Luis Nani, son 3 maçtır forvet arkası oynamaktan çok memnun. Santrforunla bu kadar yakın oynamanın futboluna olumlu yansıdığını belirten Portekizli yıldız, bu bölgeye alışık olduğunun da altını çizdi. Geçen sezon Sporting Lizbon'da da zaman zaman bu göreve soyunduğunu söyleyen Nani, 10 numaraya has özgürlüğün tadını çıkarttığını belirtti.
SEZONUN ikinci yarısında performansında gözle görülür bir düşüş olan ve son 3 resmi maça kadar ligde sadece 1 gol 1 de asisti olan yetenekli oyuncu, Diego'nun yerini kaptıktan sonraki 3 maçta 2 asist yapıp 1 de jeneriklik gole imza atmasıyla ilgili şu ifadeleri kullandı:
"BU göreve soyunurken teknik heyetimizle uzun uzun konuştuk. Onlar bana bu yükün altından kalkacağımı söylerken ben de daha önce buna benzer bir pozisyonda oynadığımı belirttim. Sonunda istediğim oldu ve artık daha serbestim.
'ARTIK SERBESTİM'
YENİ yerimi sevmem, istatistiklere de yansıdı. Artık kendimi gösterebiliyorum ve ciddi anlamda yükselişe geçtim. Kanatlardan Alper ile Volkan Şen ben ve santfor oynayacak arkadaşımızı daha çok beslerlerse gol sayımızı arttıracağımızı düşünüyorum. Önemli olan benim gol atıp, asist yapmam değil. Her maçı kazanmalıyız. Bu saatten sonra hiçbir hatanın telafisi yok. Bunun bilincindeyiz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.23 10:41