Antalya'da ayrılma aşamasında olduğu kocası tarafından ölüm tehditleri alan 18 kez, polis, savcılık ve jandarma'ya şikâyette bulunan Nafiye Uzun'un feryatları sonunda duyuldu.
KORUMA ALTINDA
AKŞAM Akdeniz'de "Kocam beni öldürecek" başlıklı manşette çıkan haber üzerine Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'na bağlı Koza Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi genç kadına sahip çıktı. Çocuklarıyla birlikte devlet koruması altına alınmak istenen genç kadına psikolojik destek sağlanacağı, istediği takdirde Türkiye'nin her hangi bir şehrinde sığınma evine yerleştirilebileceği bildirildi. Antalya Emniyet Müdürlüğü de olayla ilgili soruşturma başlatarak Cumhuriyet Savcılığı nezdinde girişimlerde bulunulacağı belirtildi.
DEFALARCA ŞİKÂYETÇİ OLMUŞTU
ANTALYA'da kaçarak evlendiği Ergün Uzun'un sürekli uyguladığı şiddetten baba evine sığınan 2 çocuk annesi Nafiye Uzun eşinden sürekli ölüm tehditleri aldığını koruma sağlanmadığı için hem kendisine hem de ailesine şiddet ve işkence uygulandığını söylemişti. Ayşe Paşalı gibi öldürülmekten korktuğunu anlatan genç kadının babasına ve ağabeyine ait 2 ev ve bir otomobil kocası tarafından benzin dökülerek yakılmış 3 kez kaçırılarak hem şiddet görüp hem de tecavüze uğradığı gerekçesiyle defalarca şikâyetçi olmuştu.
AKŞAM
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.09.18 17:59