Daha önce Bursaspor'da da forma giyen Alfred N'Diaye, La Liga ekiplerinden Real Betis'in sağlık kontrolünden geçiyor.
Bursaspor, Eskişehirspor ve Sunderland gibi ekiplerin formalarını giyen Alfred N'Diaye, İspanya yolunu tuttu.
Ailevi sebeplerden dolayı daha önce Bursaspor'dan ayrılan, ancak sezon başında Eskişehirspor ile anlaşan N'Diaye, bir kez daha ailevi sebepleri gerekçe gösterdi ve Türkiye'den ayrılma kararı aldı.
İyi ve istikrarlı performansıyla dikkat çeken N'Diaye, soluğu Sevilla'da aldı. Infanda Luisa Triana Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen Alfred N'Diaye, Real Betis ile sözleşme imzalayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.29 14:52