Eda Taşpınar, evde geçirdiği karantina günlerinde bile mutlu olabildiğini dile getirdi.
Taşpınar, "Bakma mutluluk enteresan şey. Sen istediğin kadar mutlu olmak için uğraş dur farketmiyor, o seni en tuhaf zamanlarda, en tuhaf şekillerde çaktırmadan buluyor. Bir şey olmadan bile bir anda kendimi çok mutlu hissedebiliyorum. Çoğu zaman sebepsiz. Bazı günler ışığın içeri girişi, bazı günler kuşların ötme şekliyle. Bazen ise kendimi en sevdiğim tostu yapmak için mutfağa koşar halde bulmak kadar saçma bir sebepten. Mutluluk bana en kötü günümde bile geliyor, garip garip şekillerle..." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.20 14:34