Bursa Süper Amatör Küme C Grubunda şampiyonluğunu ilan eden Mustafakemalpaşaspor Belediye, bugün konuk ettiği İnegöl Gençlergücü takımının ikinci yarı sahaya çıkmaması sebebiyle hükmen galip sayıldı.
KAAN VARDAR(BURSADA BUGÜN
Bursa Süper Amatör Küme C Grubunun namağlup lideri Mustafakemalpaşaspor Belediye geçtiğimiz günlerde oynadığı Demirtaş Spor maçından 5-0 galip ayrılarak bitime 3 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.
Bugün saat 16:00'da Mustafakemalpaşa İlçe Stadı'nda oyanan İnegöl Gençlergücü kaşrılaşmasının 13. dakikasında Şahin Şahintürk ve 45. dakikada Mustafa Sevim'in attığı goller ile Mustafakemalpaşaspor Belediye devreye 2-0 üstün girdi.
Karşılaşmanın ikinci yarısına konuk ekip İnegöl Gençlergücü sahaya çıkmadı ve Mustafakemalpaşaspor Belediye hükmen 3-0 galip sayıldı.
Paşa ligin 22. haftasında 29 Mart Çarşamba günü deplasmanda Yavuzselim Spor'a konuk olacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.03.26 18:26